tirsdag 27. januar 2009

Den 6 i 6

Jeg tar utfordringen fra smgj. Publiser det 6 bildet i den 6 mappa. Her er systematikken dårlig og bilder ligger lagret i mapper både her og der. Et sted jeg klarte å telle meg frem til 6*6 er denne reklamasjonen. Jeg feiger ikke ut og finner et hagebilde i steden..

Den nye sofaen vi fikk til jul i fjor knakk da vi skulle montere den som det fremgår av bildet. I tillegg var også en stol ødelagt og det var feil knotter. Reklamasjonen gikk for så vidt greit i og med at vi jo kunne bevise svakheten, tynn sponplate uten forsterkninger tåler ikke all verdens. Men å få nye varer i møbelbransjen tar like lang tid som den ordinære bestillingen så det ble 6 nye ukers ventetid. Følelsen av å ha kjøpt kvalitetsvarer ble vel også redusert.

Ellers takk for tilbakemelding fra Mokki, da tror jeg jeg flytter stemødrene (blir det det i flertall ?) litt varmere mens jeg venter på spiring. Føler meg ikke som helt amatør på såing men disse synes jeg ikke jeg har fått til. Men jeg gir meg ikke.

1 kommentar:

Anonym sa...

Artig variasjon - møbler er ikke det de engang var, det er iallfall sikkert.Ikke en sjans i havet at våre barnebarn trekker opp våre sofaer og bruker dem på den første hybelen, nei.