søndag 13. desember 2009

Ja hva er nå dette ??

En liten tur i hagen viser at her faktisk er noen som har bommet litt på årstidene, for denne har jeg absolutt ikke sett tidligere. Lurer på om det kan være en høstkrokus ? Mener jeg har plantet en slik for noen år siden uten å ha sett mer til den. Den er helt hvit noe som kanskje ikke er så rart når det knapt kommer dagslys der den står.

Det er nok ingen overraskelse at jeg liker stemor og fioler. De første som kommer og de siste som drar, her er ennå flere som er i blomst !



Ennå forholder jeg meg rolig til jula og går heller en tur ut enn å være inne og styre. Et klassisk motiv som jeg ikke ser meg lei på. Temperaturen ligger på plussiden men det fryser kanskje litt til om natta, så det var ganske glatt. Men det gir en slags vårfornemmelser å kunne bevege seg ute i naturen uten å bli hindret av sneen. Hørte til og med småfuglene kvitre i buskene.


1 kommentar:

solfrid sa...

Det må da være en Colchium eller no sånt? Følg med, følg med!!