søndag 27. november 2011

Første søndag i advent

Sitter og blogger fra mobilen i 10000 meters høyde og får ikke lastet opp bilder. I dag er det altså første søndag i advent og jeg har vært ute på terrassen og tatt bilder av pottene som er svært like de jeg hadde i forrige innlegg. Fortsatt har her knapt vært frost og mye blomstrer ennå. Ikke helt normalt, men jeg liker det.

I helga dro "Berit" forbi, og ut fra forhåndsvarslene turde jeg jo ikke annet enn å sette inn hagemøblene og pottene i garasjen. Hun var imidlertid svært oppskrytt hos oss og gjorde svært lite utav seg. I dag satte jeg pottene ut igjen og der skal de få stå til frosten kommer.

1 kommentar:

Unknown sa...

Det er litt rart med været , i fjor ved disse tider var det 15 minus og nesten en meter med snø her hos meg,,jeg foretreker pluss gradene,,
Ha en fin ny uke , klem Marit.