torsdag 6. november 2008

Latskapen rår


Dagene har blitt korte slik det alltid er når man stiller klokka. Mørkt er det om morgenen mår man drar på jobb og mørkt når man kommer hjem. Fortsatt er det mildt og det har knapt vært noe frost.
På forsiden av huset står det fortsatt til liv både med det ene og det andre så jeg har ikke forhastet meg med å avslutte sommersesongen. I dag fikk jeg en titt på baksiden i dagslys og der har det tydeligvis vært en del kaldere. Dahliaene har fått seg en såpass knekk at det er bare å ta dem opp og plante tulipaner der de har stått. (Når det skal skje er et annet spørsmål, behovet for hodelys er påtrengende).
Dagens bilde viser bedet der frosten har vært innom fra litt tidligere i høst. Det har blitt utvidet noe og så har jeg forsøkt å legge kantsten. Håpet er å lette gressklippingen men det gjenstår jo å se om det blir stabilt nok. Det er fylt opp med noe sand/grus under, men jeg er usikker på om det er nok.

1 kommentar:

Randines hageblogg sa...

Flott bed og praktisk med kantstein for klipping av gresset!
November er latskapens måned....