lørdag 18. oktober 2008

Hagedag


Takker for hyggelige hilsner i mitt forrige innlegg. Har ennå ikke fått satt meg inn i hvordan man skal svare på innlegg, men det kommer nok.
I dag har jeg endelig fått gjort noe i hagen. Har spadd opp et nytt bed og flyttet litt på noen stauder og lagt litt løk, men så satte regnet inn. Satser på å få gjort noe i morgen også.
På fredag kom overraskelsespakken fra Zimtrade med løker til 1/2 pris. Den var helt grei, kvaliteten ser bra ut. Når jeg også har vært og forsynt meg til 1/2 pris på Plantasjen har jeg rikelig med løk i år også ser det ut til. Det som må prioriteres å få plantet ut er vel narcissene som bør få litt tid i jorda, så de skal i det nye bedet. Har ikke lyst til å rote så mye i de andre bedene når mye fortsatt er i blomst. Avventer til frosten nærmer seg så jeg kan ta opp dahliaene og fylle på med løker der de har stått.

Ingen kommentarer: