søndag 29. november 2009

Mørkere eller lysere tider ?

Det er ikke tvil om at det egentlig går mot mørkere tider. I dag var vel sola knapt oppe, men så var det også litt overskyet. På den andre side har det kommet sne i løpet av helga og det lyser jo godt opp. Sånn 3-4 cm sne som vi har nå er greit, men det er egentlig også nok..

Sneen gjør jo også at adventsstemningen blir lettere å mobilisere. Det er jo hyggelig med diverse lysdekorasjoner og pynt rundt omkring. Jeg prøver likevel å holde litt igjen på dette førjulshysteriet for å ikke gå helt lei til jula kommer.

Ellers ser jeg at jeg har fått en award fra Røsslyng i forrige innlegg. Jeg føler slett ikke at denne bloggen utmerker seg på noen måte som gjør at den fortjener en award, men svært hyggelig er det nå uansett. Får se om jeg får sendt den videre, men det blir nå ikke i første omgang.

1 kommentar:

Mia sa...

Det er mørke tider ute, men jeg synes at snøen lyser opp, nå som den kommet så føles det faktiskt både lunere og lysere ute, november er decidert den 'mørkeste' måned spør du meg.. Men la oss håpe på litt mindre snæ enn i fjol, det blir liggendes så langt ut i mai når man må opp på taket å måke. ha en fin adventstid :)