søndag 7. desember 2008

Mørketid og hvorfor jeg ikke kan bo på innlandet




Har vært på tur og knipset litt bilder. Ikke all verdens kvalitet men nok til at jeg husker inntrykket selv.
Sola har nok forlatt oss men helt mørkt blir det heldigvis ikke midt på dagen.
Turen tar totalt ca 2 timer hjemmefra (til fots), men det er som om man forlater sivilisasjonen ett øyeblikk.
Og selv om jeg ikke ser havet rett hjemmefra er det utenkelig å bosette seg slik at jeg ikke har mulighet til å skue ut over horisonten daglig.
(Bildet er klikkbart)


3 kommentarer:

hajal. sa...

Flotte vinterbilder !
Forstår godt det med valg av bustad, sjølv kan eg ikkje tenke meg å bu slik til at eg ikkje ser fjord og fjell.

elle-melle sa...

Flott billedcollage du har laget.
Jeg er også en stor nyter av å se sjøen, høre den og lukte den!

Unknown sa...

Flotte bilder!
Er forresten helt enig med deg. Jeg blir helt kvalt hvis jeg ikke kan se horisonten ja.